remember the word.

alltså jag är så otroligt trött på all skit nu, det är förfan inte meningen att ni ska få mig och gråta varje dag, det räcker redan att jag tänker på det, så kommer ni där när jag väl har kul,alltså jag mår så jävla dåligt av detta,blir så sjukt ledsen. Okej jag har detta fkn handikapp,alltså jag har fyra fingrar på ena handen men fkn sowhat hellre det än död och jag kan röra mig exakt lika mycket som alla och allt. men ientligen jag vill inte ha det och det är itne mitt val,men alltså ibland känns det bara som dom folken vill jag ska vara död istället, kanske lika bra eller? alltså förlåt om jag skriver ut det men jag är less på att hålla allt hemligt, men jag bryter snart ihop,skönt o slippa det här helvetet på söndag.. alltså  omg jag pallar inte med, typ döda mig långsamt :'(  är riktigt trött på att höra folk ''fyra fingrar'' osv. alltså  fyfan vet itne vad jag ska göra :'( förlåt om jag skriver det här man jag är så sjukt irriterad och ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0