don't care what they say.

hejsan,har glömt bort gårdagen helt ;o men tror jag var med julia först o sen linda,skolan var väl helt normal men kändes som 5 på kvälllen. idag vaknade jag klockan 7 av att mamma o pappa åkte iväg, satt mig o kolla på andraavenyn hela dagen för jag var så trött, sen käkade jag mat och sen kom effie och hämta göte för jag åker ju till hälsingland imorgon,nais eller vad!? längtar som fan men är nervös för bussresan! så imorgon blir det upp klockan 5 packa det sista och duscha och sedan kör daniel mig till knutpunkten klockan 8.15 och sedan går bussen 8.50, jaja nais väl! fast sen är jag i falun klockan 20.30, men ja lite länge buss, så alla ska underhålla mig fuck den som inte underhåller förfan! men ska snart packa sen sova!
puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0