allt du har.

Hej, förlåt för jag ej skrev någonting,jag stannade hemma från skolan idag för att jag hade ingen ro eller lust att gå dit idag, pga det igår.. så ja jag sov till 10 och sedan la jag och lyssna på musik och skicka bilder med julia. sedan vid 12-13 gick jag upp och gick runder, skulle ientligen äta men hade ingen matlust alls. så jag åt ej,gick upp igen och dog,sedan stack jag till effie och prova kläder som jag ska köpa av henne 500kr,yes! sen kom julia och vi gick hem till mig och kolla på andra avenyn.. sen drog hon hem och jag åt,sen sitter jag här! jojo,gött, måste alldelse strax beställa biljetter till hälsingland,hoppas julia kan få svar från sin mamma snart ! <3
men lovelove puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0