when i held you.

nu fortsätta vi..

MÅNDAG; Vaknade upp vid 9 tiden och käkade frukost, sedan satt jag mig o vänta på att 2 idioter skulle vakna (robert o niclas) sket i o vänta och gick dit och skulle väcka dom,men nej dom satt och spela och niclas hade vart uppe hela natten,jaja så va vi ett tag dom spela, sedan gick vi ut, min kära kusin niclas hoppa i sjön i bara kalsonger  i minusgradigt vatten,JAJAJ sedan stack jag hem och skulle äta, sedan så gick jag ut och träffa robert ungefär en 1 halv timme kanske,sedan åkte han hem och åt, sedan gick jag till bron och träffa robert och vi gick runder lite. gick runt o tillslut träffa Samuel,Andreas(prinssesan),kevin och jonathan. var vi väl med dom 1 timme sen drog JAG in till niclas o satt där ett tag med han innan jag skulle gå hem igen. sedan kom jag hem och sov.

TISDAG; vaknade vid halv 9,frukost då sen satt jag mig vid datoren till 12, åkte till stan med farmor o farfar,kulkul väl! så många jag kände.
efter det åkte vi runder lite, och det roliga var att FARFAR ville shoppa FARMOR ville hem.. hahahha skulle vart tvärt om. men ja snart ska jag äta sen träffa robert och erik ♥ yesbox!
hörs sen puss< 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0