Typ alftaskolan is tha shit ?

Ja kom hem från skolan för ungefär 1 timma sedan?
Fy fan vad kul jag hade, och fick träffa folk som jag känt LITE sen förr men är ju för stört sköna.
Iallafall vaknade jag klockan 6 imorse av att en FETE lastbil kom utanför o väckte mig, ganska bar endå eftersom jag skulle till skolan. Gick upp halv sju och börja klä mig och göra mig i ordning slängde i mig 2 mackor sedan gick jag ut o mötte tova efter som vi skulle ta SKOLBUSSEN som gick klockan halv 8. Hoppade på bussen och där satt Erik och några mer och så åkte vi en bit så hoppa robert o oliver o några mer på. Sedan åkte vi till skolan som tog ungefär 20min. Chill buss förfan! kom till skolan och exakt alla glodde på mig och man fick höra där är ju sannabroberg och sånt. jag bara PINSAMTPINSAMT osv. Första lektionen gick jag med dom och hade svenska,fett chilla lärare. Sedan stack jag och madde ner till kiosken för  hon skulle jobba där. Hhahahha alltid kul att se madde diska,stå i kassan och städa bord. Gick ut ifrån kiosken när tova och dom hade rast. var med dom ute blev skrämd 09898 ggr bara men annars inga problem. sedan hade dom engelska och jag satt i kiosken med madde. Sedan kom dom igen och släpade med mig på NO. jag lovar 2 mot 1 var inte snällt, trillade typ in i klassrummet. där gjorde dom såna lampor vi gjorde i 7an. FETT! heheheh, tova blev ju klar först för hon hade mig brevid sig ;) skoja!! men när hon blev klar satt vi oss vid Ing-marie,moa(tror jag hon hette),tova,erik och 2 andra randoms killar. AHAHAH asso man misstolka allt som sades i rummet, tillexempel som robert sa ''Nu tappa jag spiken igen'' '' JAG FÅR INTE IN DEN'' ahahhahahahaha sedan så ringde farfar och jag åkte hem. lite svårt o hitta ut genom den skolan men jag lyckades tillslut. blev bara utsneead av emoparet i särklassen, inga namn nmen vissa fattar själv;) sedan kom jag hem och käkade sedan kom min kusin NORA som är 4år ASSSS SÖT! Så kolla vi tv och jag somnade. vaknade upp av att hon stod i mitt huvud o glodde. fyfan vad rädd jag blev. Men asso ja sitter här nu dåp asso :D ASSO OMG JAG VILL TILLBAKA :'( fy fan vad kul jag hade, jag lovar jag hade längtat till skolan om jag gått där, asso dom hade en skolkiosk med kaffemaskin,läsk,glass,godis,mackor,jucie ALLLT! jag bara SAY WHUUUUT ! hahahaha men vi hörs sedan, senare träffar jag madde och tova, och kanske robert sen! vill ju säga hejdå till dom o min kära stad.. jajajaj hoppas ni orkar läsa puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0