Think of you Day in and night out, I love your hugs and looks you give me, but what should I do..

Idag vaknade jag klockan 9 av att farmor gick runder och ''smög'' som inte gick så bra.
gick upp och käkade frukost sedan duschade och fixa håret torrt, sedan satt jag mig och chilla för jag väntade till klockan skulle bli 1 för då skulle jag dra och väcka robert,niclas och erik. Kom dit men då var redan Erik vaken och robert halv sov och niclas sov $: känner mig dum och väcka dom 2 hehe. menmen dom sa att jag skulle (a)
Sedan satt vi snacka lite och sånt,dom spela lite cs,fotade,myste,tv och lite sådant va!
men sedan drog erik vid 3 för att han skulle få skjuts hem för han bor inte i viksjöfors,så jag då var bara jag o robert o niclas. dom satt o spela,mys och känns som jag fick en hel sprayflaska över mig av både något killspray och hårspray! asso robert har typ 5hårspray hahaha gulligt nog!
sedan vid 15.50 så gick jag hem för jag var as hungrir men nej maten är inte klar vafan :(
Senare blir det väl träffa robert o niclas igen hehe !:$
vi hörs senare tror jag,puss '♥

FÖRESTEN KAN NÅGON FÖRKLARA VARFÖR JAG HAR 2TAGGAR I FOTEN NÄR JAG KOM HEM IFRÅN DOM?...
GÖR AS ONT O FÅR INTE UT DOM :( 

Kommer hem på söndag,något jag inte vill,ska tjata på mamma om att få stanna en extra vecka va för liksom läser man min rubrik då fattar man att det är svårt o lämna någon. Men ja vad ska man göra liksom.
miss my friends veryvery much.
Effie Möllerström♥
Julia Rasmussen♥
Linda Christiansson♥
Louise Jansson♥
Belinda Jönsson♥
Nora Mahmoud♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0