Kom äntligen på mitt lösenord! C:

Hejsan förlåt för den kassa uppdateringen. men ja har haft annat kul för mig va :D Jag har haft det toppen här uppe och hoppas på att få ha det så till torsdag. I fredags drog jag ju till Sara och Jonas och jag hade någon min bästa kväll ever där, det var en kompis till jonas där också som hete martin,fett schysst. det var pizza,JÄVLIGT mycket skratt och skämt,o idol. seriöst min farbror har seriösa problem HAHAH han är underbart rolig, får en alltid på skratt.
han bara; André får inte fram sina ord så bra fast han är svensk.
jag ; han är inte hel svensk, han heter ju André Zuniga (med mit betoningsfel)
han; NIGA? därför han snackar så konstigt hahHAHAHhahahahahahahhahahahahahahahahha!
jag; OMG HAHAHAHAHHAHAHA.
asso helt sjukt han skojade till det något enormt, slutade iallafall kvällen med att jag drog hem vid haalv 12, eller ja träffade tova utanför och var lite så kom robert och vi var till halv 1 ungefär. Vaknade upp nästa dag vid 9 tiden,trött som fan men det vart ju frukost;) så käkade vi och sedan drog jag ut och träffade Olivia, så söt och liten hon är hehe. vi gick runder lite och hon fotade mig och allt möljliligt efter som hon är fotograf. sedan gick vi till tova vid 1 tiden och väckte henne.. hehe så taskiga :$ menmen jag är en brobergare! gick dit väckte henne hon åt frukost sedan gick vi ut. Gick till robert och väckte han vid 2 tiden. Hahaha OJ vad sur han blev hahaha omg. ja vi var där 20 minuter och han ville ej med ut så då fortsatte vi ut. vi gick hem till tova och satt oss vid tvn och jag har märkt att olivia gillar nötter och godis. hahahahha sedan vid 5 stack olivia hem och jag o tova gick ut för o träffa robert. träffa han ett tag sen kom niclas o hämta han för dom skulle lana. ajaj fortsatt jag och tova o gick runder o runder tills vi kom till henne o hon åt tror ja! efter det så gick vi ut va med samuel ett tag, och vi hade spring tävling, och SAMUEL är fkn snabbare än oss båda :'( sen efter ett tag kom niclas o robert ut eller först robert tror jag och han o samuel jogga typ, sedan vi bara ''fan va seg robert är'' så känner vi en vind bara ''SVHUUUUSSH' förbi oss och det var förfan robert som sprang vi bara ojojoj. sedan så tror jag det blev över kallt så vi stack hem te varann. o kvällen slutade med att sova + vi hade fått gäster!

Söndag; vaknade upp klockan 9 av att vi skulle äta frukost+ mycket snack. sedan hann jag bara sätta mig i soffan 1 timme så var det lunch. sedan stack jag och tova ut hela dagen. gick o väckte robert o niclas och dom hatar oss TYP! sedan gick vi ut och gick en fete lång runda sedan in o väckte dom igen. då vaknade bara robert o niclas låg död och bad oss dra. sedan kom roberts mamma HAHAH och hämta han o vi försökte få upp niclas så han kunde säga sitt lösenord till datan, men nej istället råka jag förstöra den :$ hehehe ops! efter det gick vi hem till tova för hon skulle äta och vi var där en stund o hade en jävla massa brunkräm på både läppar o i huvudet..:$ efter det gick jag o tova till mig och fikade,pinsamt!, sedan gick vi ut o träffa elvira o sen robert med. o robert stack in bara för jag filma han och så stod vi ute ett tag sedan blev väl klockan 9 och vi drog hemåt, elvira till säg o tova o jag mot andra hållet! sedan kom jag in och fika igen. sedan sov jag såå sköönt!

måndag; vaknade upp klockan 8 för att gästerna skulle åka hem. fast jag la i sängen tills 9 sen åt jag, la mig i sängen sen igen till halv 11 och sedan gick jag in till ica o köpte cola,marabou och gifflar (L) sedan satt jag mig vid datan och kolla massa filmer PGA. dom är i skolan. FYYY vad långa skoldagar dom har idag till 10 över 3 tror jag och imorgon kvart i 5 tror jag tjejerna gick till. och onsdag halv 4 tror jag och sen samma tid alla andra typ :o sick förtusan. men jaja det är bara o vänta!
men ska fika alldelses strax!

vi hörs puss! <3


ibland är man bara för söt,kameran spricker ju :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0