bästa vänner är som diamanter,vändefulla & sällsynta. falska vänner är som löv, finns överallt! ♥

Hejhej, sitter o kollar på postkodsmilojonererna och väntar på att idol ska börja som ska ta en förjävlans tid.  innan fixade jag däremot Högtalarna och sourounden till ljudet i tv är man kung och gör det själv så är är man ellerhur? Asso oshit fick typ 7stötar i ena fingret så det e typ helt förlamat haha,men jaja!

igår kom jag hem vid 8 tiden och jag stack direkt till effie o sa hej sedan gick jag hem o sov direkt efter den äckligt långa bussresan. fast denna gången sov jag typ 4timmar:o is very crazy BUTBUT maybe i am not frisk? hihihi, fy vad jag saknar hälsingland? bilder kommer sedan! tog inte så mycket för jag årkade inte andvända den :D hieieihi ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0