ALFTASKOLAN, here i come.

hejhej, imorgon blir det ALFTA SKOLAN. åker dit och hälsar på Madde,tova,erik,robert,amanda,olivia,mathilda,oliver O MÅNGA mer :) Ska bli fette nais! hehehe kommer spränga hela skolan. fast nej ... :$ så taskig är jag inte. efter det ska jag nog packa sedan på kvällen går jag ut och träffar någon för det är min sista dag i denna ÄLSKADE stad.. men hade jag fått bestämma så hade jag nog vart här 2-3-4-5-6-7 veckro till ? men vad gör man inte för att få det bra i skolan! har missat 3prov,en tandläkartid och mitt utväcklingsamtal! RÅDER INGEt bra!
puss hej och godnatt! <3

många har börjat blogga på NATTSTAD och det gör mig enormt sugen.
Men jag är inte den människan som skriver mycket folk vill se.
så vi får väl se om jag håller mig på BLOGG.SE eller drar mig till NATTSTAD.SE :*

puss bitches ;*


ibland är man bara för sexig, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0